torsdag 3 mars 2011

Trööööt !!!

God förmiddag min älskling ,idag är jag helt tom inga känslor alls vad konstigt helt bedövad som om man gick på droger mycket märkligt ,men det har ju varit så mycket känslor i så många månader så nu e det slut , tomt ett vakum , kommer de tillbaka ???

Idag kommer 2 töser på kaffe skall bli kul att ses hemma hos oss, sen när Zack kommer hem skall vi försöka att lämna bord och stolar som vi har lånat så att jag kan damsuga och känna mys igen i lilla huset , har oxåkokat ihop en tack annons sen är allt klart med din begravningen förutom urnsättning som vi gör framåt våren ,jag saknar dig min Lars det kommer bli enormt tomt efter dig mitt hjärta , jag hoppas bara att jag fixar allt utan dig du var så klok och hade svar på allt hjälp mig älskling gå rätt vägar i livet love you Delicia

Inga kommentarer: