söndag 13 mars 2011

Söndag

Ja nu är helgen slut första tävling efter din bortgång det var ganska jobbigt jag vet att brottning med dina pojkar var det bästa du visste så jobbigt utan dig här fysiskt det var det.Pojkarna åkte ut igår men vi kommer igen allt få ta sin tid som allt annat igårkväll träffade jag Sari & Claes åt god middag och växlade erfarenheter Claes överlevde sin transplantation jag kom på mig själv titta på honom emellanåt och tänka så fantastiskt att byta ut organ och bli som ny helt otroligt vi var så nära målet min älskade jag längtade så att se dig andas utan hjälpmedel men min skyddsängel du är med oss det vet jag Jag och grabbarna överlevde två nätter på luftmadrass inatt frös vi inte tack och lov köpte Goa täcken på Lidel igår skall bli skönt att komma hem och sova i sin säng imorgon skall jag börja jobba efter ett långt uppehåll över 7 månader har jag tagit hand om min älskade och begravt honom nu skall jag vara klar att konkurera livet kan bara säga det är jag inte men någonstans får jag börja ta tag i mitt trassliga liv tack kära Gud Jesus Universum för min familj mina vänner och arbetskamrater hjälp oss gå vidare med våra liv nu blir det att titta på brottning resten av dagen innan den tre timmars resan vi har hem ljus & kärlek till er alla Delicia

Inga kommentarer: