onsdag 23 mars 2011

Slut, Sliten, Slagen !!!

Jag är så slut är av behov av energi omgående jag orkar inte med allt detta runt om mig jag fattar inte att du inte finns mer jag vill bara att denna mardröm skall ta slut snart snälla Gud, Jesus , Universum HJÄLP jag är vilsen utan min älskade jag kan inte ta hand om mina barn orkar knappt med mig själv och jag vill bara ligga i sängen och glo vill inget  annat =(
Var hos logopeden med Joel i morse han var lite sur ville inte följa med jag förstå det är inte lätt mina barn men vi får försöka rycka upp oss men det är inte lätt , Joel fick ju göra en massa tester förra året just när vi trodde att det var som värst Lars hade fått syrgas i hemmet och min pappa dog han satt 4 timmar i sträck i 4 dagar på sportlovet det visade sig att han hade problem med närminnet och det kan vara lite problem med inlärning ibland undrar jag om det inte bara är situationen vi har varit igenom i över 1 år som har satt sina spår kan inte de bara se det som så eller måste de ha en diagnos ???? Isåfall har jag stora problem mitt minne är helt slut bland annat jag vet inte , jag vet inte jag skall bättra mig mina fina barn vi kommer att fixa detta jag lovar er jag skall rycka upp mig , vi skall läsa läxor och ta tag  i skolan så att ni slipper att bli bedömda som problem barn och alla som nu läser min blogg ifrån skolan detta är min blogg och jag får skriva precis som jag vill så om ni tar åt er så sorry jag är på ledsen  idag ...........

Inga kommentarer: