onsdag 9 mars 2011

Onsdag !!

God morgon min älskling det börjar att kännas jobbigt nu att du inte finns på jorden =( har svårt att sova om nätterna , jag försöker komma ihåg hur du såg ut sista timmarna på sjukhuset men kan inte minnas varför blockerar min hjärna detta många försvarsmekanismer jobbar just nu ........

Igår kväll fick jag ett trevligt telefon samtal ifrån Gotland blev lite paff när hon ringde fast jag väntade på samtalet så fint besök blir det nästa vecka , kan kännas bra att träffa andra som har gått igenom sorg och kanske fråga frågor som låter konstigt i andras öron , jag träffade en kille ifrån Gotland i Göteborg hans fru fick en dubbellungtransplantation  
23/12 -2010 jag minns hur jag kunde känna lite avundsjuka på detta det var ju Lars som skulle haft dessa hur kunde man tänka så hon hade ju säkert annan blodgrupp,längd och vikt men just så tänkte man ,jag hoppas att ni mår bra på Gotland med era nya friska lungor <3

Zack vaknade inatt hade kräkt vet inte om det är influensa eller inte han har haft dålig mage sen hans pappa dog en slags stress mage syndrom , barnen hade laktos när de var små kanske fått en släng av det igen hoppas tillfälldigt , vi som sagt skall till Falköping i helgen hoppas på att det är inte maginfluensa för då kommer vi nog inte iväg .
Jag saknar dig min Lars jag hoppas att du finns med oss jag längtar efter dina tecken , jag har så svårt att fatta att du är borta för alltid ur våra liv , din vistelse på jorden är bara spår  på att du har funnits =( love you now and forever

2 kommentarer:

Anonym sa...

If tears could build a stairway
And memories were a lane
We would walk right up to Heaven
And bring you back again

No farewell words were spoken
No time to say goodbye
You were gone before we knew it
And only God knows why

Our hearts still ache in sadness
And secret tears still flow
What it meant to lose you
No one will ever know

But know we know you want us
To mourn for you no more
To remember all the happy times
Life still has much in store

Since you'll never be forgotten
We pledge to you today
A hallowed place within our hearts
Is where you'll always stay

Delicia sa...

Så vackert tack <3 kära du