tisdag 22 mars 2011

Nice Weather !!!

Ja nu är våren här hoppas jag för att stanna , jobbat färdigt för dagen varit på besiktningen och fått kopior men känner nu att jag inte orkar bråka med alla skiter i det får väll laga bromsar men inte på jugoverkstan !!!
Zack skadade sig på träningen igår så vi skall till massören strax stakars pojk han har verkligen ONT !!! jag skall oxåhinna med att lämna de sista papperna till jurist så att de kan bli färdiga med boupptäckning hoppas och ber att det blir lite pengar över att leva det här med att vara änka är skit  .
Lars jag kan inte fatta att du inte kommer tillbaka jag saknar ju dig så oehört mycket min älskade snälla se till att gudarna hjälper oss lite här på jorden vi har väll fått vår del av plåga ett tag framöver =( ..

På torsdag skall jag till patient nämden och anmäla allt vi har varit igenom skall sätta mig ner och skriva ner allt man minns under årenslopp av van vård du fick gå igenom , jag vet att jag inte får tillbaka dig men jag tycker att alla skall kunna lita på den vård man får och tyvärr är inte läget så ..älskar dig mitt hjärta ,saknar dig ännu mer önskar att jag kunde skruva tillbaka tiden

1 kommentar:

Anonym sa...

Litar inte riktigt på på personalen som har hand om mig. blir bara sämre och sämre. Ingen verka tro mig häller. btw ligger ppt avd94 csk. Var nära igår att strycka med vet inte riktigt vad som hade hänt om jag somnat. Nu total vägrar jag alla sprutor och dricker dom kommer med. Vet inte vad jag ska ta mig till. Är rädd......