lördag 5 mars 2011

Lördag !!

Helg gott fast man har inte jobbat på ett tag , skall endast tvätta och slappa idag är hemskt låg och ledsen kan inte ens kolla på en bild av min älskling idag =( jag vill inte vara ledsen och låg men det e en process som jag måste igenom , det är fortfarande så overkligt att detta har hänt oss att Lars inte finns på jorden mer är för mig mycket ofattbart .

Nästa helg skall vi till Falköping och tävla ser inte riktigt fram emot det men det är ett steg åt rätt riktning av normal det som vi älskade mest av allt var tävligar med barnen nu ser jag det som en börda ryck upp dig Delicia !!! jag skall försöka  rycka upp mig men känner mig 100 kilo tung utan ork att ryckas upp ,snälla Gud ge mig styrka att gå vidare med mitt liv utan min livskamrat ,ge mig styrka att få en balans i mitt liv fast mitt hjärta bultar av sorg hjälp mig njuta av de små ljusa stunder som finns i livet och gå vidare <3

Inga kommentarer: