onsdag 30 mars 2011

Lönesamtal !!

Igår var det Desperate hemmafruar där väntar Susan på en ny njure hon får antagligen den till nästa avsnitt och så är det inte i verkligheten usch vad det var jobbigt att vänta på dessa vackra organ den ångesten vill jag verkligen inte gå igenom i mitt liv igen fast vi hade tur i oturen , tur att vi väntade bara i 3 månader på organ och otur att han kom på listan på tok försent ,jag kan bara be till Gud att våra pojkar inte bär  denna grymma sjukdom så att de slipper detta helvetes plågan som deras far och farfar hade =(.
Idag hade jag oxå mitt lönesamtal den gick bra tack för det Apoteket AB nu e det bara att kämpa vidare och ta nya tag till nästa gång har snart jobbat på Apoteket i 5 år tänk vad tiden kan gå snabbt , för 5 år sen älskling var du ganska pigg började märka av din sjukdom lite men du kunde dölja rätt bra märkte jag ,jag saknar dig min Lars känner dig lite nu att du finns i min närvaro tack min älskling ,tjock Affe ligger på din  sida av sängen  och jag har din kudde det är enorm tomrum efter dig men som jag har sagt innan jag skall lära mig att komunicera med dig sen blir du minsann inte av med mig hahahaah!!
Fick reda på att en släkting ifrån USA dog inatt RIP Christina love you , miss u  du har haft ett långt liv nu får du vila med din kära man .
Stor Kram till Alla som väntar på transplantation i Sverige ni är så modiga så fina hoppas att era organ finner er snart ....

Inga kommentarer: