fredag 4 mars 2011

Fredag!

Idag är det fredag  skönt att slippa gå upp till en väcka klocka på två  dagar , jag skall vara hemma nästa vecka oxå sen skall jag börja jobba efter nästan 7 månader hemma helt otroligt , jag är så glad att jag var med dig  hela denna resan älskling men är så ledsen att det inte slutade som vi ville som vi längtade efter att se dig andas med din nya friska lunga , döden känns lite bättre på detta sättet att du fick dina organ är bara så otroligt en sån ära att stå på denna vackra transplantationlista . Våra liv hade varit full av ångest om du hade dött på avd 94 på CSK så tack Gud , Jesus , Universum för att du valde just vår familj att va med på denna otroliga resa som kunde faktist ha fungerat och vi var så nära men ödet ville oss annat , ha det så bra min älskling jag saknar dig varje sekund ,minut, timme och dygn som jag andas och hoppas att det blir lite lättare för varje dag som går .

Varit och gjort lite ärenden idag jurist, Maxi och PMR kollade lite telefon men så fort jag kom in igenom dörren hade jag en I phone i min hand känns som om det är dax att sklijas Sony Ericsson trodde inte att dagen skulle komma ett långt förhållande har vi haft ,men nu skall jag börja mitt nya liv utan dig Sony och jag tror det kommer att gå bra <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Vad gulligt av dig att efterlysa mig - jag mår inte så bra just nu och har därför inte orkat tänka på att höra av mig....men jag lever alltså - än....
kram
A med alfa1

Delicia sa...

vad skönt tack din tur kommer snart hjärtat jag ber och skickar mina skyddsänglar till dig <3 vackra organ finns till dig ni skall bara hitta varandra stor kram tack för att du skrev sköt om dig Delicia

Tina sa...

Hej Delicia min vän på distans, ibland träffas vi, en mer sällan nu, men det går bra ändå, och livet går ju vidare även för telefoner, så gör det du känner för där, du kommer säkert att trivas med din nya lur.Tänker på Alfa 1 kvinnan, kände en en gång som köpte illrar av mig, undrar ibland hur hon mår, hon var tror jag mycket i Frankrike, tänker ibland o undrar hur hon har det i dag, om hon fick sina organ. Tänker ofta på dig Delicia, undrar om Lars har det bra med mamma o pappa nu, jag tror de har det bra, hoppas du mår bra kram från mig Tina

Helena sa...

Ja den var verkligen super! Åt klyftpotatis till men det passar nog bra till ris med=)