måndag 7 mars 2011

Forden till verkstan !!

Hade jätte svårt att sommna inatt tänkte på dig fannnnn detta är så overkligt att du inte finns mer så konstig så jobbigt, men efter mycket om och men somnade jag tydligen för att kunna vakna väldigt tidigt så trött är jag nu efter 5 timmars sömn.
Jag skall idag lämna bilen på lagning den skall repareras efter den blåste ner ifrån uppfarten 4000 i självrisk ja tack jag skiter pengar just nu !! men bara bilen blir bra är ju nog en lyx att äga en bil har jag förstått nu börjar faktist bli lite orolig om jag klarar av allt snälla Universum hjälp oss komma ibalans med allt känns som om man är rädd för det mesta just nu , har levt i en 2 samhet så länge och nu stå på egna ben =(

Jag saknar dig min älskling hur kommer livet bli utan dig ??? jag kan bara se det som jobbigt , ensamt utan dig
Jag var hos din grav idag tände nytt ljus ,blommorna var kvar men började se trötta ut jag brast när jag såg allt igen blir påmind varje dag att detta hemska har hänt oss , gick senare till en arbetskamrat och drack kaffe tack för pratstunden fast det var jag som traggade hela tiden <3 fick skjuts av henne hem för att min bil är på verkstan och får inte den på 8-10 dagar och blir det klar innan e det en bonus , Lars har ju tecknat bilförsäkringen tack älskling men hade varit bra med en hyrbil dessa dagar och jag fick inte teckna i efterskott så det fixar jag sen .
Öppnade posten när jag kom hem så var det oxå jobbigt blev beviljat efterlevnads pension och barnpension tack för det lär vi behöva ..
Nej nu skall jag betala resterande räkningar din gravsten tex. så att de kan börja tillverka den och älskling den kommer att bli fin skönt att ha en plats att gå till Jag älskar dig för alltid kram Delicia

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej D! Förstår att det är tufft när ens andra hälft försvinner ut ur jordelivet:( Tänk om alla praktiska bekymmer också hade följt med..,men vardagen består, fastän man har svårt för att fatta/acceptera detta. Har faktiskt tänkt själv på att "ordna" så mycket jag kan innan man själv "lämnar in"(skall bara bli färdig till det.....), man vet ju faktiskt aldrig när ens tid är kommen...Tänker mycket på er!! Kram Tille