söndag 20 mars 2011

Brunch !!

Var ganska nervös i morse , men det visade sig sen att det var totalt onödigt jag blev lite sentimental i bilen på väg till Ljundala vet inte varför men många gånger kan man ju gråta utan att veta riktigt varför så är det bara nu förtiden ,träffen med Monika och Pigge var väldigt avslappnat och mycket givande och jag är så glad att våra vägar möttes .
Kloka ord ifrån kloka folk som varit där jag är nu fast på olika sätt jag tror att det är viktigt att ventilera , diskutera det man går igenom i sin sorg men andra som vet vad man snackar om hur man känner sig konstiga tankar . Jag får väll söka efter andra människor som gått igenom det jag går igenom förlorat kampen i väntan på organ eller komplikationer i samband med en transplantation så ni som läser min blogg som känner någon som känner någon va inte rädd vi kan hjälpa varandra , ja livet går vidare fast jag har förlorat min älskade så konstigt att jag kanske oxå en dag kommer att träffa en annan man fast jag idag inte kan se det hända ,Lars hade inte velat att jag skulle leva ensam och som Monika sa till mig man är starkare när man är två de orden sa jag till Lars flera ggr om dagen tillsammans är vi starka och det är ju sant . Jag älskar dig min vackra man du kommer att vara saknad men kommer aldrig att bli glömd ...

Inga kommentarer: