torsdag 31 mars 2011

Att dofta eller inte dofta det är frågan ????

Tillbaka till jobbet med dunder och brak hade glömt allt runt omkring alla dessa frågor som var har du på dig idag du luktar starkt ,men jag har inget på mig jag är vuxen jag kan reglerna efter dessa 5 år så vågar jag inte ta på mig något annat än roll on  so please give me a fucking break !!!!!! Om om någon skulle säga va du luktar gott så får jag nästan panik och säger det gör jag inte alls ..
Nu är det så att alla vet som läser denna bloggen är att min älskade var mycket svårt lung sjuk om jag hade haft starka dofter så hade han kunnat dö i andnöd och jag säger jag har sett andnöd och döden på mycket nära håll och det är ingen vacker syn så om jag nu vet att det är förbud mot dofter då har jag inte det ok låt mig nu vara på jobbet JAG LUKTAR INTE GOTT!!!!!!!  på så sätt som en annan arbetskamrat sa till mig är att man skäms nästan för att lukta gott detta  blir som en mobbing känns det som och vi är några få som är utsatta ,men en sak står jag för inte tänker jag köpa luktfria schampoo, balsam , deo och tvål det gör jag inte , ta mig nu inte fel jag har förståelse för dem som har allergier och tycker väldigt synd om dessa utsatta jag mobbar inte via mina rader är bara trött på detta punkt slut ......

Min lilla bil skall hämtas idag skall bli skönt att få hem fården igen och hoppas att det kostar den mindre belopp som var bestämt och inte det dyra men det skall bi gott att få en bil som fungerar är lite bortskämd med detta med bil .
Jag saknar dig min älskling hur skall jag leva mitt liv utan dig jag funkar inte utan dig livet är inte lika roligt utan dig du var min livslust ,min glädje min älskade man fy vad det är tomt, barnen behöver inte mig på samma sätt som när de var små mer än att köra fram och tillbaka och annat praktist här hemma jag saknar dig så att det gör fysiskt ont i mitt hjärta jag har aldrig älskat som jag har älskat dig min underbara varför skulle döden ta dig ifrån mig du var mitt allt och jag är så vilsen utan dig min kära ..

Inga kommentarer: