torsdag 24 februari 2011

Torsdag!!

God Morgon min älskling var finns du nu ??? är du hemma med oss eller har du annat att göra ??? Har du träffat mina släktingar då kan du ju öva på engelskan ....Saknar dig min Lars =(

Idag skall Hannah & jag fixa naglar jag har inga kvar har bittit av dem alla på sjukhus sen skall jag till begravningsbyrån och kolla agendan .

Naglarna är nu fina men under döljer sig stumpar Tack Mia , har varit på begravningsbyrån och fixat med agendan så fint det blev min älskling fortfarande så overkligt hur det detta hemska hänt dig du som var så underbar =( Zackes kompis Pebbles skall sjung på din begravning så vackert det kommer bli , du var alltid så förtjust i Pebbles  det vet jag minns när vi var hos hennes mormor och hade en mysig eftermiddag fikade och gick tipsrunda  innan du blev sjuk min underbara .
Annars blir det nog inte mer gjort idag är lite trött och ligger under täcket , Silvia kommer senare undrar vad hon skall hitta på ???? e lite nyfiken

Inga kommentarer: