tisdag 22 februari 2011

Tisdag!

Idag är det 3 veckor sen du dog , tänk att det har gått så lång tid så här länge har jag aldrig varit ifrån dig och jag kommer aldrig mer att se dig , kan man vänja sig med det ?? det blir lättare säger folk men nu kan jag inte se det , min underbara älskade hur skall jag kunna leva utan dig bara tanken att detta har hänt är vidrigt , snälla Gud hjälp mig och barnen fixa detta , ge mina barn styrka att klara sina liv utan sin pappa på jorden , hjälp oss hitta ett sätt att komunicera med honom på andra sidan för att aldrig mer ha ett kontakt är för smärtfullt .

Jag laddar för fullt att åka till jobbet vara där över lunchen sen vidare till vinslöv för att träffa en annan vän sen ikväll skall till stoby med en annan vän och köpa lite fisk det blir mycket idag .....

Varit på jobbet idag jag säger bara kan en tjej ha en bättre arbetsplats SVAR nej åh ni e så goa alla saknat er massor och jag kommer snart tillbaka tack alla underbara på Distans Apoteket i Hässleholm guld värda alla .
Varit oxå på fika i Vinslöv helt slut nu e det tv som gäller sov gott alla

Inga kommentarer: