söndag 13 februari 2011

Prästen kommer på kaffe !

Idag skall jag städa lite fint besök skall det bli Prästen kommer idag en kille jag inte har träffat men har bara hört så underbart om och som jag sa till honom min man var en underbar person och det är bara en underbar präst som skall begrava honom, jag kan inte fatta att du är död min underbara älskade kroppen är fortfarande i ett chock tillstånd jag fungerar men på en enorm sparlåga jag tar emot all hjälp trodde jag aldrig om mig själv men på något sätt så inser jag att det inte går ....
Syster kommer en vecka innan då kan vi röja undan en del , Marie kommer nästa vecka och den kvinnan är bara effektiv jag kan bara tacka alla som funnits för oss och hoppas att jag kan vara en lika bra stöd om någon av mina behöver mig
Kärlek och ljus till alla ..
Tack kära Gud för ditt stöd kram Delicia

Inga kommentarer: