tisdag 1 februari 2011

Op nr 9

Idag skall Joel börja skolan kl 10.30 han gjorde en deal med fröken att får börja en halv timme senare bättre än inget och han själv fick bestämma det var ju det viktigaste så nu kan han hinna med att spela xbox innan skolan det e grejor det ..
Idag blir det oxå operation där de skall lägga in svampen för att täcka operations öppningen det skall bli skönt ett steg närmre stängning som vi ser så fram emot , Jag hade ju föreställt mig ett stort plåster när han var färdig transplanterad och hade inte i min vildaste fatatsi kunnat tänka mig att min man skulle vara öppen i mer än 2 veckor helt otroligt vad vi har fått gå igenom , min man är unik just denna kombination av transplantation lunga /lever har de gjort 2ggr innan Lars nr 3 i Sverige

kritiskt läge blodförgiftning ............
Kära Gud nu ber vi igen ...
Kära Gud, Jesus , Universum hjälp min vackra man fixa detta hjälp hans organ jobba så att de inte lägger av ge honom styrka att leva , hjälp dessa fina läkare göra kloka beslut , kära alla skyddsänglar va med min älskling hjälp honom orka kämpa vidare Amen <3

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller Tummarna
Kram Micke

Anonym sa...

Jag är med er hela tiden.
/Pär

Anonym sa...

Jag tänker på er båda hela tiden. Lovade att hälsa från Claudias dotter också. Älskade vän, håll ut.
Massor av starka björnkramar från Carina

Git sa...

När vardagen rämnar
ställs allt på sin spets
den är liten & vass
men rymmer så mycket
hat
kärlek
förtvivlan
hopp

När hela ens existens gungar
vrider sig hjärtat i plågor
ovissheten skär obarmhärtigt
men kärleken SKA segra

Delicia, få kan förstå på riktigt
den kamp ni utkämpar
Du är stark
du är modig
Du är kärlek

Må Universum vaka över er
& ge er den kraft ni behöver för seger!

Anonym sa...

Kära Delicia med familj mina tankar går till er <3

Kramar Milla

Anonym sa...

Du finns i mina tankar, jag är så ledsen för er skull.

Kramar Linda Viklund

Carolina sa...

Det är nu man ska komma på något bra att säga kära ni. Men jag kan inte komma på ett skit... Det blir den finaste dikten jag vet! Vila i frid Lars! Jag var tvungen att ta på mig den där NY-tröjan som du kommenterade när jag gick förbi ert hus senast vi sågs. Vila i frid ♥


Do not stand at my grave and weep,
I am not there, I do not sleep.
I am in a thousand winds that blow,
I am the softly falling snow.
I am the gentle showers of rain,
I am the fields of ripening grain.
I am in the morning hush,
I am in the graceful rush
Of beautiful birds in circling flight,
I am the starshine of the night.
I am in the flowers that bloom,
I am in a quiet room.
I am in the birds that sing,
I am in each lovely thing.
Do not stand at my grave bereft
I am not there. I have not left.