lördag 5 februari 2011

One step at a time .....

Kan inte fatta att du är död min älskade som vi har kämpat för att du skulle leva fa...att det slutade så här , vi visste att din rehab tillbaka skulle ta lång tid , vi visste att det skulle bli motgångar, avstöttningar men var redo för vägen tillbaka men aldrig att döden skulle vara så nära =(

Är du lika ledsen som jag är i himlen ?? nu kan du andas men nu börjar mitt liv i saknad av dig aldrig mer får jag röra dig , pussa dig , lukta dig detta kommer att vara fruktansvärt , tråkigt att man inte kan bara vara ledsen man måste ringa fixa , prata med en massa folk som jag inte känner ,

Så mycket fina blommor vi har fått kan du se dem?? , du var och är älskad min underbara man . såg du fina lycktan på trappan ?? kan du se oss ??
Vi har kollat på gravstenar jag låter dina barn hjälpa till att planera begravningen det kan vara bra för alla att planera så att de inte känner sig utanför du skall få en fin begravning min älskade ,jag fattar inte att detta händer oss att du aldrig kommer hem igen bara det känns ofattbart ,kommer vi någonsin bli hela igen denna tomhet jag har är grym =(

3 kommentarer:

Tina sa...

Lilla ni, jag lider med er, men jätte bra att ni alla hjälps åt, det stärker er att gå vidare, och bra att du gör nåt och inte bara tänker, för det är så lätt...att bara sörja, men det får du oxå ta dig tid till en dag, kram

Anonym sa...

Tänker på er,den tomhet du/ni känner måste vara hemsk.Det är min tro att Lars ser er o är hos er.Kämpa på kram Linda

Anonym sa...

Tänker på er,den tomhet du/ni känner måste vara hemsk.Det är min tro att Lars ser er o är hos er.Kämpa på kram Linda