söndag 27 februari 2011

My Sister is on her way!!!

God Morgon min älskling!!
Saknar dig fruktansvärt mycket nu börja det närma sig till dagen känns jobbigt du kommer få en fin begravning och jag kan bara tacka Alla för hjälpen för allt hade inte klarat detta utan hjälp. Jag vill ha dig tillbaka Lars skruva tillbaka tiden . Du kommer att missa allt du längtade efter brottningsmatcher, studenter, bröllop, barnbarn detta är så orättvist min älskling ,jag är så ledsen att det var din tid att lämna jorden vi hade så mycket kvar att göra tillsammans.

Min underbara syster kommer idag sist vi sågs var utanför Johannesvillan gråtande i chock att detta hemska hade hänt , jag kännde det enormt jobbigt att lämna Lars i Göteborg fast det var bara skalet som vi lämnade sen skulla jag lämna min fina syster gråtande ensam usch jobbig resa den dagen , och nu skall vi träffas igen under jobbiga omständigheter .
Jag har bara mitt sovrum kvar att vrål städa , underbara Marie har städat vårt hus som varit i kaos i minst ett halv år , på tisdag kommer ca 60 gäster på kaffe så alla som kommer det kommer att bli trångt men vi är på den platsen Lars älskar mest på jorden så det kommer han att älska..

Inga kommentarer: