fredag 25 februari 2011

Missing you like hell !!!

Vaknade med en enorm tomhet fattar mer och mer vad jag går igenom och det gör så ont hur skall jag kunna fixa detta utan dig mitt hjärta , min soulmate , mitt liv om 4 dagar skall vi ha en begravning så ofattbart hur skall jag kunna sitta framme i kyrkan och se din kista och vet om att du ligger där och jag kommer aldrig mer kunna ta i dig ALDRIG mer ...............kan bara känna en enorm tomhet älskar dig min älskade hoppas att du vet om det , hoppas att du är med oss för alltid min kära <3

Vår lapptop är paj oxå ja allt verkar att gå i sönder i detta hushåll alla våra bilder minnen finns i denna apparat som jag vill ha kvar mitt hjärta skall kolla om den går att fixa jag vill ha din lapptopp som jag har din mobil dina anteckningar dina drömmar som du har laddat ner tecken att du har funnits för nu är du bara ett minne som hela ditt hus vi bor i är minne av dig jag kan bara titta över allt och minnas hur du älskade ditt hus och ville så gärna komma tillbaka till det frisk med nya organ och fortsätta ditt liv , men livet vill dig annat en saknad av dig mitt hjärta men ändå så glad att du har funnits för mig och barnen tack för att du valde mig att vara din hustru, mor till dina barn till döden skilde oss åt =(

Inga kommentarer: