lördag 26 februari 2011

42år och änka

God Morgon min älskling !!
somnade 02.30 inatt hade lite problem att sova tusen tankar snurrar i min hjärna om begravningen och allt runt den. Det kommer närmre 60 personer till vårt hus trångt kommer det att bli men vi fixar det , jag sa till Åsa en vän ifrån jobbet att vi kan dricka kaffe i duschen hahahaha!!! men minst 10 barn/ungdommar kommer att försvinna i till Zack & Joel rum .
Jag är lite orolig för denna boupteckning pengar är en sak som vi inte har det har gått runt men det är oxå bara det så några tillgångar fanns inte jag hoppas och ber att jag kan bo kvar i huset av minnen ifrån dig . konstigt att allt skall handla om pengar i slutändan pengar.pengar,pengar!!!!
Men Lars jag lovade dig att jag skulle bo kvar i huset så det skall jag hålla jag kommer att göra allt att behålla huset det lovar jag dig <3

Inga kommentarer: