lördag 19 februari 2011

Lördag !!

Idag skall jag försöka att göra lite , kroppen är så trött så att det är inte mycket jag tål sover flera ggr om dagen , tänkte att jag skulle köra och köpa lite blommigt att ha ute i en kruka och fler lyktor tyckte att det var mysigt .

Jag saknar dig min älskling tänk att på Tisdag  är det 3 veckor sen du lämnade oss , på Måndag skall jag träffa en ny läkare som kommer förhoppningsvis sjukskriva mig lite till , jag vet inte , jag vet ingenting längre mer än att jag kommer att sakna dig resten av mitt liv min älskling <3

Och jag sa igår att barnen var som Zombies kom på mig själv på Maxi har ingen aning om vad jag skulle göra där , men så träffade jag en tjej som oxå har stöttat mig / oss som bara den genom denna resan så det var nog därför jag skulle till maxi för att få en kram och gråta en skvätt och minnas ja du älskling det är ju bara det vi har nu skall vi minnas dig för den du var min vackra underbara man , men tänk att jag redan glömt bort din röst hur kan man göra det ???? jag har ett medelande ifrån dig i mobilen min underbara man den skall jag behålla resten av mitt liv  tack för det MMS et så vackert det är som om du visste att du skulle dö när du sa Älskar dig Delicia ha det bra hejdå med din sköra vackra röst som jag aldrig mer skall få höra så tack älskling din mobil kommer jag att bevara bland mina underbara minnen av dig <3
Imorgon kommer min underbara Marie och fortsätta sitt röjande av vår röra fast utomhus sen skall jag tatuera mig fina Anton han har ritat en vacker minnes tattoo är lite nervös men skall bli gott med lite smärta , Korset har du ritat själv min älskling på en bit toapapper och den lilla ritningen finns nu i en ram tack Lars för att du har ritat en fin kors till mig och Anton för att den skall bevaras på min kropp 4ever..

Inga kommentarer: