torsdag 3 februari 2011

Hejdå Vackra Göteborg

Idag skall vi hem , vi skall lämna denna bubblan av trygghet och hem till verklighet hur skall detta gå jag fattar inte att du har lämnat mig underbara du , detta skulle ju inte hända min vackra fina man vi skulle ju klara denna Transplantation och dina vackra nya organ skulle fungera i din kropp, du är det finaste som har hänt mig Lars jag ångrar inte en dag av våra liv tillsammans Tack älskling för allt .
Det kommer att bli tomt utan dig min underbara vackra men jag kan stolt säga att det finns dom som har aldrig upplevt riktig kärlek och det har jag och det räcker för mig , vi kommer att fixa en fin begravning till dig hoppas nu att jag kommer ihåg allt av samtalet vi hade som jag inte ville lyssna på , vi skall samlas och dricka kaffe efteråt och minnas dig som den underbara person som du är och livet kommer inte att bli desamma när du inte finns på jorden ,
Jag vet att Macke, Jörgen, Thomas kommer att hjälpa mig färdigt med uterummet och där kan vi sitta sen jag vet hur du längtade att sitta där ute men vi kan kanske nu fira midsommar =) de kommer nog oxå hjälpa till lite i början så att jag kan klara mig själv lite stuprör mm smått , Vi har fina vänner Lars dina finaste vänner som jag har lärt känna det kommer att bli bra så småningom jag ser inte det just nu bara . Bilen vi köpte förra sommaren skall jag ta hand om och serva ordentligt bettan får hålla ett tag nu , jag hoppas verkligen att jag kan fixa detta ekonomiskt vi hade det kämpigt när du levde men nu är jag ensam , får väll till banken och göra upp en budget , vi har haft 2 hushåll ett tag det börjar att kännas nu . Jag kan bara säga att du kommer att vara saknad i resten av våra liv och livet kommer verkligen att bli tufft utan dig , bara jag vet att du finns med mig så kommer jag att fixa detta min underbara vackra ängel

3 kommentarer:

Anonym sa...

MIn goe Delicia du är en kämpe du kommer att fixa det visst blir det tufft men du reder ut det skulle det vara något eller du vill prata tveka inte att höra av dej vänner är till för att stötta man behöver prata och åter prata jag vet av egen erfarenhet hur viktigt det är.kram marianne

Anonym sa...

Ängeldikt
Det går en ängel bredvid mig.
Han har så vita vingar.
Hans ögon är blå.
Han håller mig i handen då är jag inte rädd.
Och när jag sedan somnar vakar han vid min bädd.

Lars finns med er för alltid.....

Anonym sa...

Du skriver sååå fint... Sitter här med tårar i ögonen...
Jag vet att Lars alltid kommer att finnas med er!!!

Finns det något jag/vi kan göra för dig så säg till... Vi finns här!
Kramar från Monica och Ulf