söndag 6 februari 2011

God Morgon min älskling...

Tänk att det har gått 5 dagar känns som om det var igår , vi fattar inte att detta har hänt oss , känns som om jag skall packa om väskan och åka till Göteborg igen . Vi har nog valt en gravsten till dig hoppas att du kommer att gilla den dina barn har valt , blommorna kommer att bli så fina , jag skall ringa begravningsbyrån på måndag det ser jag inte fram emot usch då blir det jätte verkligt ..

Jag är bara så glad  att vi kom till Göteborg du fick dina vackra organ du vårdades med kärlek och respect så skönt att det blev som vi ville du fick dom trotts väntan var lång men de kom på plats .

Dina & Våra vänner kommer att hjälpa oss tills vi kan stå på egna ben så fina vänner många har varit här och hälsat på skönt att de kommer och kollar läget pratar och gråter , jag älskar dig min älskade ville hellre ha dig kvar men det känns skönt att du är hos oss på ditt sätt lämna oss aldrig .

Inga kommentarer: