fredag 4 februari 2011

Det e mycket nu !!!

Det är mycket nu min hjärna fattar inte det som har hänt , att komma hem och fatta att du kommer aldrig mer kommer hem fysiskt  var grymt så grymt , du som älskade ditt hem så , mycket som skall göras idag gud hur skall jag klara allt är så trög när det gäller allt om lån , försäkringar det var ju din grej , detta är så tragiskt min älskling det enda du vill var att leva se dina barn , barnbarn växa upp och bli bra avbildningar av dig kan bara säga F..... hur skall jag fixa allt utan dig , du hade svar på allt kunde allt , jag lagade maten , hade koll på ungarna resten skötte du , hoppas att du hjälper mig viskar i mitt öra hur jag skall göra , mycket som snurrar kan inte förstå =(

3 kommentarer:

Anonym sa...

Delicia
Smärtan är enorm för dig och barnen. Det finns inget annat för er just nu. Låt smärtan finnas där för sakta men säkert lovar jag och du vet - Ljuset kommer.

Pär

Delicia sa...

Fina Zack <3

Tina sa...

Delicia du hade tur som fick älska en så fin mjuk man som Lars var, alltid trevlig vänlig kunnig och så gudomlig snäll. Orden är svåra just nu, men du ska veta att det finns de omkring dig som du alltid kan ringa eller skriva till, för vi glömmer inte dig, och Lars lever här i våra minnen för alltid, kram Delicia ska be för er så ni fortsätter vara starka. kram