tisdag 8 februari 2011

Begravningsbyrån & Orkanvindar

Idag skall Hannah och jag till begravningsbyrån kolla hur vi skall lägga upp detta så overkligt detta är , hur kan du vara död jag pussade dina läppar förra veckan ,jag klappade din kind och luktade på ditt hår och nu är du inte hos oss så overkligt ..

Orkan vindar ute allt bygg skit som var i vår trädgård är nu säkert hos grannen  jag får hämta det när det har lugnat sig utanför

Hejsan min älskling nu har vi fixat lite på begravningsbyrån och jag måste bara säga att det blev så bra trotts detta var mycket jobbigt och jag vet att du hade blivit mycket nöjd <3
Imorgon ringer kyrkklockorna för dig kl 12 min älskling och på lördag kommer en jättefin annons i Norra Skåne är lite nöjd med  min och Hannahs val av saker som vi har valt men hade helst haft dig på jorden ...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer stå ute och lyssna till Lars själaringning.

Tänker på er <3

Anonym sa...

Kära Du
Jag hoppas att alla fina stunder du och Lars har haft tillsammans får dig att orka och att gå vidare.
Tänker mycket på er alla.....

Stora kramen
A med alfa1 som väntar på nya lungor(det är riktigt läskigt nu när jag vet hur det gick för Lars)

Delicia sa...

Hej Kära A med alfa 1 min man kom på transplantations listan för sent du kommer att fixa detta va inte rädd har du facebook ?? vi måste hålla kontakt stor kram Delicia