måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag !!

Första alla hjärtans dag utan dig min kära , det kommer att bli många första utan dig älskade Lars jag har fortfarande svårt att förstå att du inte finns mer på jorden , drömde om dig första ggr inatt och vakande hastigt sedan dess försökte förtvivlat sommna om för att drömma om dig men låg vaken hela natten tack för att du kom i min dröm fast det varade bara ett par minuter du är välkommen tillbaka mitt hjärta det var ju den bästa alla hjärtas dag present jag fått ifrån dig saknar dig sååååååå

Ja du Lars sen du har dött händer det en massa skit bilen flyger ner för uppfarten, rör i tvättstugan måste bytas ut och nu igår kunde inte Hannah stänga av duschen jag du min älskling skall det fortsätta så här får jag börja panta burkar om vi skall överleva så snälla säg till de övre makter att vi har fått vår skär del av sorg och konstiga utgifter ...

Inga kommentarer: