onsdag 5 januari 2011

Tankar !!

Jag vet att jag borde sova men kan inte det , jag tänker på denna enorma resan vi har framför oss så spännande fast samtidigt så skrämmande vi har bara detta att välja emellan min älskade men jag vet att vi fixar detta jag måste ju börja jobba efter denna operation och försöka skapa en verklighet efter denna trauman och ibland undrar jag om vi någonsin kommer att bli normala efter all som har hänt oss??? Du skall överleva detta det har jag ju bestämt mig för men jag vet att du kommer att ha det enormt jobbigt att komma tillbaka till livet , jag är så ledsen för att jag hade så dålig tålamod med dig när du var hemma de veckorna men vet samtidigt att det var nog det som höll dig vid liv hade du varit kvar på sjukhuset så hade du nog tappat både förståndet och din livsvilja . tack för att du kämpar dig fast vid livet för oss min älskade kan bara älskar dig mer för den kämpen du är och därför tror jag att du kommer att överleva detta . Jag älskar dig och är så stolt att vara gift med dig du är min gåva ifrån ovan och jag tackar att du finns kvar på jorden , måste nog dra mig mot sängen nu ville bara skriva att jag älskar dig så att hela världen nu skall få veta att du är min hjälte tack för att du har stått ut med mig i 20 år och jag vet att vi får många år till tillsammans love you godnatt <3

Inga kommentarer: