tisdag 18 januari 2011

Tänk att organen är på plats !!!!!

Tänk att organen är på plats ,det har ju varit så mycket med alla operationer att jag själv inte kunnat fatta allt detta de gånger jag har varit hos Lars har det varit minst 6 personer och idag var det en sjuksköterska bara det är ju avslappnande , sista operation igår kväll gick bra och idag blöder du inte ifrån dina 4 drän bara det är så skönt , så skönt att se dig idag jag är nu  cool lugn men fortfarande 1 timme i taget enda sätt att leva just nu .

Jag vet nu att massbön det hjälper jag är helt övertygad att all energi som alla skänkte oss har hjälpt så gå nu och ladda batterierna till er själva för att vi är nog inte färdiga =) detta kommer att gå bra som det känns nu ,ingen har ju sagt att det skulle vara lätt att transplanteras är bara så lycklig att min familj är omringad av så mycket kärlek ju nu och det känns så underbart , efter allt detta har jag kommit underfund med att Lars vara färdig för transplatation men det var jag som inte var färdig lördag kväll 15/1 2011 Kl 17. 30  var jag äntligen färdig och just rätt ögonblick hände detta vackra oss sedan dess har jag bara en enorm kärlek inombords går ej att förklara i ord jag är så tacksam att jag har morgnat i min roll som människa på jorden tack Gud, Jesus , Universum för att  ni valde just oss att få uppleva detta vackra som har hänt oss, jag vet att jag låter lite som Thomas Di Leva i mitt tänk men just så är det och det hade faktist varit underbart att just träffa honom en dag vem vet våra vägar kanske mötts en dag <3 Kärlek åt alla älskar er alla tack för alla böner kram Delicia & Lars

2 kommentarer:

Git sa...

Ljus & Kärlek

Anonym sa...

Kärleken övervinner allt

Kram Elisabeth