fredag 28 januari 2011

Operation nr 8

Gårdagens kväll slappnade vi av , men fick ett samtal ifrån kirug kl 9 att de skulle in och operera igen levern hade det trångt och de var tvungen att släppa loss den lite de sydde ihop kanske lite för tidigt men de skulle oxå göra ett försök att ta bort ecmo vilken e ju bra så kära väster lunga jobbar på så bra så bra!!nu är det bara att vänta och vänta ......

Joel kom till skolan så skönt utan protest dessa dagar nu men i efter middag skall han till Max det längtar han efter en hel helg med bus skönt för honom att slippa sjukhuset över helgen i alla fall =) Jag har själv sovit hemma 9 dagar sedan den 12/12 2010 e lite trött på det och saknar min Zack som är hemma och försöker allt i sin makt att klara sig själv hemma , Hannah skall hem på söndag och ta hand om honom ..

Jag älskar dig kära man du kommer att fixa detta du är stark detta måste bara gå tillsammans är vi starka <3
Tack Gud att du vakar över min man och hjälper vänster lunga andas på bra själv nu skall bara lilla lever få plats och även den kommer att må bra tack alla skyddsänglar för er hjälp, tack för underbar personal som tar hand om min man och tack för all er kunskap =) ni är bara toppen i alla lägen .

Ingen tecken på avstötning eller svamp underbart men varför skall det vara så mycket snälla Gud Lars behöver vila till sig låt honom ha det lungt så att han kan komma ifatt lite nu har det snart gått 2 veckor av trauma han hinner inte repa sig innan det är dax för operation kära Gud låt Lars kropp börja läka så att han kan vara stabil på riktigt tack för att han överlevde även denna operation <3

Inga kommentarer: