torsdag 27 januari 2011

Operation nr 7 , Svamp & Avstötning

Jag vet inte vad jag skall säga mer än snälla kära Gud hjälp Lars allt detta på en gång lite svårt att ta in , de skall in och ta bort sjuka lungan den stjäl för mycket syre så att den måste bort , nya lungan var inflamerad och svamp fanns där så behandling har nu satts in som sagt motgångar visste jag att vi skulle ha men nu börjar det bli jobbigt jag är i ett chock tillstånd då bara lite av mig fungerar till sjukhus i 1 timme hem och lägga mig sen tillbaka en stund till , Jag ser inte resan ta slut så här Lars du måste överleva detta jag längtar att se dig ta dina första andetag jag längtar att se dig rullas över till transplantation centrum så mycket jag längtar efter du måste fixa detta  min älskling va stark kämpa emot dessa otäcka saker som händer dig nu ..

Kära Gud, Jesus , Universum och Alla Skyddsänglar ta hand om min älskling idag han behöver verkligen alla hjälp hans kropp att bekämpa dessa svampar, inflamationer och hjälp hans nya lunga fungera bra och friskt ta över all funktion , Lars liv är i dina händer kära Gud ta hand om honom

Op gick bra har ju inte pratat med läkaren men de har sänkt ECMO till 70 från 100 % känns bra de har inte stängt dig ännu så minst en operation till blir det och 2 med bortagning av ECMO hoppas nu bara allt går åt rätt håll nu tack för alla era böner och posetiva tankar kram &kärlek till alla vi firade med mjölk och kakor måste bara bli bra nu jag längtar tills jag kan prata med dig älskling <3 jag saknar dina pussar och hoppas nu att livet går som vi vill sov gott alla <3

3 kommentarer:

Ann-Sofie Dahlberg sa...

Vi tänker på er och följer er blogg, hoppas på det bästa!

Ludde och Ann-Sofie

Anonym sa...

Må alla änglar få vara hos Lars som kan ge honom all kraft i världen att han ska få bli frisk och vara med sin familj. Ni alltid finns i våra tankar.vi håller allt som tänkas kan hålla för er Många stora bamsekramar till er och en bamsekram till Lars. Marianne och Lennart och Emil

Delicia sa...

Tack <3