måndag 17 januari 2011

Ny Op

Inatt fick Lars opereras igen de var tvungna att kolla upp för att han blödde så kraftigt de hittade något sydde lite xtra och nu är det bara att vänta . Lars behöver nu alla böner
Op nr 3 på gång , hoppas och be <3
Första operation inatt vara det levern som blödde lagad nu förhoppningsvis klar <3 Op 3 nu i efter middag var det lungan allt gick bra blod och plasma så skall du bli stabil igen och det är ett ord jag älskar STABIL underbart när man får höra de ord du är öppen de kan inte stänga din kropp känns så märkligt att din kropp är öppen bara kompresser och plast som skyddar dina inre organ , Lars du är en enorm kämpe du har visat detta så mycket under denna resan min älskade jag älskar dig djup och ber att detta går bra <3
Operation 3 är nu oxå klar gick bra mycket blod har de tagit bort du är åter STABIL och vi skall till dig Olivia &Jag om en timme <3
OP 4 är nu klar hittade lite små blödningar som de nu har rättat till tänk 4 operationer på 48 timmar nu banne mig räcker det tills de skall stänga dig min starka älskling <3 tack Gud , Jesus, Universum , alla skyddsänglar , vänner och bekanta kärlek till er <3

12 kommentarer:

jessica sa...

tänker på er i massor och hoppas och ber att allt ska gå bra.
Skickar samtidigt en väldig massa styrkekramar till er.

Unknown sa...

Styrkekramar!! Jag ber för er!!

Lotta & Pebbles sa...

Vi håller tummar, fingrar och tår för Er och skänker ER stora varma styrkekramar och massor av kärlek!
Delicia:
Du är en fantastisk kvinna som fixar allt du gör!!! Det är en styrka att vara stark när det behövs och en styrka att tillåta sig bryta ihop och vara nere när det behövs. DET är en styrka få människor har! DU har den styrkan, du fantastiska människa!!
Du är en fantastisk mamma, fru och kvinna! Glöm aldrig det, fina du!!!
Stora kramar till Er alla i familjen
/Lotta & Pebbles

Anonym sa...

Håller tummar och tår. Tänker på er hela tiden.
/Pär

Anonym sa...

Tänker på er varje dag, fortsätt kämpa!
Anders

Anonym sa...

Mina tankar finns hos er alla oavsett om jag är på jobbet eller var jag är. Håller alla tummar och tår, kämpa på! <3
Kramar Mia

Alltid Rött Alltid Rätt sa...

Det här kommer att gå bra!

Anonym sa...

Vi tänker på er. Ni kommer att klara detta!
// Camilla och Urban

Anonym sa...

Vi tänker sååå på er!!!
Kramar Monica och Ulf

tazmania sa...

Håller tummarna för er att allt ska gå bra nu när han äntligen fått sina organ.
Kram
T

Anonym sa...

Hej.
Vi tänker på er massor. Både jag och Emelie men jag vet att även Ulla Martinsson och Katarina Kvist (Martinsson) de jobbade i akvarie affären tillsammans med Marianne och Lars skickar tankar till er i er svåra stund.


Jessica & Emelie Martinsson

Anonym sa...

Tänker så på er. Sänder styrkekramar till hela er underbara familj./Anneli Siöland-Einarsson