måndag 24 januari 2011

Känns lite jobbigt !!

Pratade med läkaren nyss de var lite bekymrad att Lars behövde fortfarande hjälp av Ecmo de tror att det är höger lunga ( den sjuka ) som stökar funderar hur de skall göra strypa tillförsel eller ta bort den helt ,tyckte att allt denna information var jobbigt att hantera min man ser ju så frisk ut hur kan detta vara , snälla kära Gud, skyddsänglar hjälp Lars igenom detta hjälp läkarna ta rätt beslut , jag känner mig fortfarande lugn i själen så det måste ju betyda något . Hannah & Joel är på väg det skall bli gott att de är här . Älskar dig kära man detta fixar du det vet jag , operation är planerad till imorgon detta kommer att bli bra hoppas jag innerligt <3

Undersökningen visa att höger (sjuka) lunga jobbar till 40 % och nya Vänster jobbar till  60 % därför kan inte Ecmo tages bort om de stryper tillförsel eller tar bort diskuterar de ingen op imorgon men på Onsdag har de nog kommit på ett klokt beslut dessa underbara fantastiska kunniga Läkare och med hjälp av Gud , Skyddsänglar och massor av posetiv energi fixar vi även detta min underbara man , älskar dig så mycket va stark my love tillsammans är vi starka =)

Inga kommentarer: