söndag 23 januari 2011

I Love You Babe !!

Varit hos dig i en stund du var så fin tjejerna pysslar om dig detta hade du bara älskat nyrakad, tvättat håret så härligt att se att du har det bra , du är fortfarande jätte sjuk och är fortfarande i ett kritiskt läge men du är stabil och under omständigheterna mår du bra , nästa vecka siktar de på att stänga dig ett steg åt rätt riktning kan bara säga lycka , kärlek , underbart är så lycklig att du lever du andas du finns Tack kära Gud för att du finns för oss <3 tack för denna underbara sjukhus och dess kompitens .
Barnen kommer idag skall bara beställa en biljett så att de kan komma skall bli gott att ha Hannah & Joel här slut på det tysta blir det i alla fall Joel är full av energi känns som om det aldrig tar slut kanske kan han smitta mig lite lilla sötnos mamma & pappa älskar dig , Zack stannar hemma och det kan ju vara bra för honom han har varit här en vecka och behöver att ta tag i skolan och träning han har mat i kylen och vi har underbara grannar som finns om han behöver hjälp duktig kille mamma & pappa älskar dig , Hannah följer med lillebror till Göteborg hon skall börja en städkurs snart och det är en kurs på 10 dagar sen skall hon kunna få en praktik plats jag och Lars vill och har alltid velat att Hannah skall ta tag i sitt liv och nu har hon en chans att visa att hon kan snälla Hannah gå färdigt denna kurs du har visat att du kan ta ansvar när du har fått hoppa in och vara mamma till dina syskon fast du tycker att det är jobbigt så har du gjort det vi litar på dig så gör detta för dig själv du kommer att må så bra av att lyckas med något en dag i taget Hannah mamma & pappa älskar dig vi har jättefina barn och alla är speciella på bara sina vis och de är våra stoltheter .
Kära man du har verkligen visat att du vill klara detta din styka är enorm din livsvilja är imponerande du är min hjälte 500 gr om jag älskar dig av hela min kropp och själ är så stolt att vara gift med dig tack för att du alltid funnits för mig och jag är här för dig , mit liv hade inte varit värt att leva utan dig tack för att du finns Jag älskar dig kram din Delicia

Inga kommentarer: