onsdag 12 januari 2011

I am in pain !!

Känns som om livet vill inte som jag vill just nu , skall det vara så jobbigt att leva på jorden . Jag orkar inte mer slag nu min pappa dog , vårt familje företag konkurs , min svärmor oxå död min man 2 sviktande organ tycker du inte att det räcker nu min kära Gud eller skall jag ha ett slag till mina barn har oxå gått igenom samma som mig detta räcker nu vi behöver nu se något bra för att själva orka att leva i denna grymma värld och allt detta inom loppet av månader . Jag vill bara svära och skrika fy fan nu räcker det !!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänder ljus och ber en bön för er.Måtte de hjälpa och att ert lidande har ett slut. Många varma styrke kramar till er /Anneli

Delicia sa...

tack man kan nog aldrig få för många böner <3