måndag 31 januari 2011

Hannah åker hem !!

Idag skall Hannah åka hem till skåne skönt för henne att börja på en praktik sen e det dax för städutbildning skönt ,sen skall hon hem och ta hand om lille bror Zack och våra underbara katter =) Joel och jag är kvar hos pappa fast Joel hade nog hellre åkt hem han oxå men det går inte utan en vuxen nu när skolan är igång ..

Lars har varit UTAN Ecmo i en timme wow vilken grej sen började koldioxid halten smyga sig uppåt då fick de sätta igång ecmo igen men en timme det tycker jag är helt underbarat , underbara ecmo har varit en livräddare men skall bli skönt att bli av med den såsmåningom en timme i just love it <3 tack kära Lars att du kämpar så tappert du är min hjälte , tack kära Gud att du ger min man styrka ,tack alla skyddsänglar och underbar kunniga personal tar hand om min underbara man kärlek åt alla skriver mer sen kram Delicia

Imorgon är det nog bestämt att de skall sätta en slags  svamp över operations öppningen dvs hela thorax och buk den skall bilda ett slags vakum så att du kan vara mer stabil då kan de väcka dig och så kan du ligga mer på sidan ett steg närmre stängning låter ju helt underbart , din bilirubin halt har stigit lite så att jag kan se att du börjar bli lite gul igen och det tycker jag inte om men det kan oxå vara för att du har en infektion hoppas att det går tillbaka annars andra levervärden är bra , du hade ögonen lite öppna idag lite obehagligt kan jag tycka men så länge du inte har ont så var det ok tyckte SSK , du är så duktig min tappra man kan bara säga ÄLSKAR DIG <3

Inga kommentarer: