söndag 30 januari 2011

Feber & Infektion !!

Varit hos dig mitt hjärta du hade börjat få feber igår kväll de reglerar temp med Ecmo i och med du kan inte ta febernedsättande pga levern är ny men allt tyder på en infektion de skulle nog sätta in en ny anibiotika du har redan 3 st hoppas och ber till allt att även detta kommer att fixa sig Älskar dig min älskling tillsammans är vi starka <3
Räkningar är nu betalda fick dela på ett par st känns jobbigt men vi har ju 2 hushåll nu och har haft ett tag och det börjar nu kännas vi fixar det älskling bara du blir frisk så kan jag börja jobba och det är ju bättre än sjukpenning snälla älskade man fixa detta <3

Varit hos dig nästan hela dagen underbara du detta måste bara bli bra så länge vi har väntat på dessa underbara organ och nu är de där fast man kan knappt fatta det , denna helgen har jag inte gjort annat än gråtit och sovit inga barn hemma då släppte allt .Jag älskar dig över allt annat min man jag ber att detta blir bra så att du kan börja andas själv och börja leva på riktigt <3

Idag har du oxå fått en ny penicilin hoppas att den börjar att verka snart <3 va stark mitt hjärta

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kara du Delicia...du skulle ha Nobelpris i tålamod, jävlar annamma, uthållighet och människa... Man förstår inte er situation, den känns verklig och nära men ändå främmande och overklig..
Ni finns i våra tankar ofta, ofta. Håll ut, Kärleken övervinner allt...

Många kramar från oss //Jessica Martinsson

Delicia sa...

<3 tack