lördag 22 januari 2011

En vecka sen Idag !!!

Tänk att en vecka sen idag vaknade jag i samma säng och visste inte hur dagen skulle sluta , en vecka sen idag visste inte heller donatorn att hans eller hennes liv skulle sluta livet är så otroligt så skört så fantastiskt jag tackar dig kära Gud att du svarade på alla våra böner . Och en vecka senare idag är jag så otroligt tacksam att allt detta underbara händer oss Tack för att min man får en ny chans att leva och våra barn får ha sin pappa  tack kära Gud för varje dag han andas och lilla lever som redan börjat samarbeta med sin nya kropp helt otroligt <3
Ungarna är på väg till tävling gör så gott ni kan är huvudsaken ni har oxå gått igenom en enorm trauma så duktiga ni är att ni bara klarar av allt beundrar er så våra små älsklingar , ibland har jag svårt att tänka mig att ni oxå går igenom samma som jag förlåt alla barn att jag kanske pressar på för mycket , vet inte varför jag är som jag är .
Tack Bk Ore att ni ställer upp för oss för barnen ni har varit en fantastiskt stöd för familjen och Lars kommer inte att missa många tävlingar när han fått tilbaka sin hälsa det vet jag tack underbara förening för att ni finns för våra barn <3
En 3e placering till laget helt ok nästa år då jäklar ..... varit hos dig min älskling så skönt att se att kirugerna är nöjda samma läkare som opererade förra helgen underbara människor tack för er kompitens <3 skall chilla lite sen tillbaka till dig mitt hjärta 17.30 är det en vecka sen vi fick reda på att det fanns eventuella organ kan fortfarande inte fatta detta underbara har hänt just love it

2 kommentarer:

Anonym sa...

för mig är sådan här sjukvård en gåta att man KAN byta ut så komplicerade organ som en lunga. Kan bara inte fatta det men fantastiskt att det går och sedan funkar!!

All lycka till er!
Carina Caifeldt

Delicia sa...

Visst e det bara underbart att man kan byta ut det som är trasigt kan inte riktigt fatta att det har hänt denna långa väntan var omänskligt men nu har min älskling 2 nya vackra organ och de fungerar <3 ljuvligt vackert längtar efter en go puss men än så länge får det bli höger knä <3 enda stället på kroppen som inte har nål eller något annat mätinstument