onsdag 5 januari 2011

Dag 75 Tiva

Idag har varit en trööt  dag jag somnade nog vid 4 på natten / morgonen tusen tankar har jag nu vaknade vi 10 tiden äta frukost sen till min älskling , han har suttit uppe 2 ggr idag och utan respirator helt otroligt han kan ju andas själv bara det är så skönt , han är fortfarande kopplade till kära Ecmo mm men han kan ju andas själv tänk så härligt den dagen du kan andas utan hjälpmedel det ser vi ju fram emot , de har kopplat på en talventil men Nej här skall fan inte snackas du har har varit så förtvivlad för att du inte kunde prata  men det är bra Lars lite skall du väll kunna bestämma själv , när sköterska frågar om du skall borsta tänderna då kniper du hårt med munnen så vilja bestämma själv det har du trotts allt men snälla Lars borsta nu tänderna annars får du inga pussar och det bestämmer jag , börjar nu känna av denna syndrom alla har frågat om i månader kan du sova ,hur mår du osv... nej jag kan inte sova mår ganska mycket skit men jag lovar skall försöka att fixa allt jag skall bara uppdatera blogg och min facebook , smaka lite chips sen skall jag väll försöka sova , jag tackar för alla böner , alla posetiva tankar ni har skänkt oss de har ju verkligen hjälpt det kan jag lova så Tack och fortsätt gärna denna resan har nog bara börjat har jag en känlsla av men nu skall vi tänka framåt . Tack Kära Gud för att du vakar över min man och visa dessa vackra organ vägen till Göteborg och att denna operation kommer att gå bra utan komplikationer . Och Ingrid tack för lånet =) behåller det vackra ett tag men skickar tillbax så fort vi är färdiga <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du o familjen är det starkaste i världen<3 kram Åsa

Anonym sa...

Vi tänker på er.. Marika och Håkan

Anonym sa...

Vd härligt att de finns kraft kvar i Lars ändå o att han kniper med munnen o visar på livskraft....
Har du sett/hört versen:fotspår i sanden?Ska annars leta reda på den el skriva den som jag minns den..Tankar böner o kramar från mig/oss...