tisdag 4 januari 2011

Dag 74 Tiva

Vaknade kvart i 11 men somnade jätte sent inatt känns som om man drömmer allt som har hänt oss denna resan så inte ens i sömnen kan man rymma ifrån detta helvete , Hade detta varit mitt husdjur hade vi kört till vetrenären , känns så omänskligt , hör nu helekoptern tänk om det hade kunnat ........ har sagt dessa ord så länge så nu vet jag fan inte vad jag skall tro på , jag måste nog en vända inom kyrkan jag börja tappa allt nu =(

Tänk att man kan bli så ledsen så förtvilad och tappar allt hopp man hade för att sen kämpa vidare och nu vara så hoppful igen Tack Kattis koordinator och kurator Lena för er tid att få upp kärringen på fötterna igen Tack tack tack !!!Lars är nu på Nordenlistan på riktigt nu och nu kan det bara bli bra känns det som och denna känslan som jag har vill jag ha ett tag nu är vi ett steg närmre Livet , Tack kära Gud, och alla underbara som jobbar med min man och kämpar för att han skall kunna överleva jag vet att vi har en jobbig resa framför oss men nu känns det bra och det tänker jag att njuta av så länge det bara går puss & kram alla som håller mig uppe ovanför vatten ytan , denna blogg är en kamp om att andas för hela familjen har jag insett just idag vi kämpar ju alla i vår familj och nu har vi hopp igen <3

6 kommentarer:

jessica sa...

Jag har följt er resa genom bloggen ett tag nu, och önskar så inerligt att det fanns något jag kunde göra för att hjälpa er. Men jag står helt maktls. Kan bara hoppas och be och försöka skicka så mycket styrka jag bara kan till er för att ni ska orka bara lite till. Jag hoppas och tror att Lars nya organ snart hittar honom. Hoppas varje dag på att det ska stå i bloggen att NU har dom kommit. Och snälla Delicia, tappa inte hoppet!!!!

Massor av styrkekramar //Jessica

Anonym sa...

Tappa inte sugen nu älskade vän......det koommer att ordna sig

Kram från Carina

Anonym sa...

Massa styrkekramar till dig! <3 <3
Kramar Mia

Alltid Rött Alltid Rätt sa...

Massor av kramar så att du orkar!!

Mizan sa...

Åh va skönt snäckan. Nu går det säkert fort. Känns mycket hoppfullt. Många styrke kramar äskade vän, tappa inte hoppet nu. Allt kommer att bli bra. Puss å kram från Mizan med familj

Delicia sa...

19 000 besökare på 9 veckor kan ju bara vara imponerad <3 trodde aldrig detta när jag började att skriva , känner mig lite hedrad av att så mycket människor kan tycka just vårt liv kan vara intressant , jag kan oxå säga att vi är tyvärr inte ensamma om att vänta på organ och vet nu att dessa lagar måste ändras peace and love to all <3