söndag 2 januari 2011

dag 72 tiva

Idag är jag så fruktansvärt ledsen livet tickar och du är på lånad tid inser jag nu för varje dag som går , jag är fysiskt och psykiskt slut på alla sätt och vis . Kära Gud jag hoppas att du hör mina/våra böner jag är nu tom på ord och vet inte hur detta kommer att sluta jag har så svårt att tänka mig att du inte skulle finnas i mitt liv kära man som kämpar så för att finnas kvar på jorden, jag älskar dig av hela mitt hjärta och hoppas på att detta kommer att bli bra <3

På vägen ifrån Lars hade laddat länge på en promenad jag har så lite ork så att det lilla jag har e inte mycket skall jag säga, träffade en gamal man som var tokig för att spelmaskinen i källaren på Sahlgrenska hade en vatten skada så han kunde ju inte lämna iin tipset som skulle ge honom 130 kr i vinst mannen kom framrullande till mig och frågade om jag ville hjälpa en gamal man jag tänkte nej jag vill inte hjälpa dig jag skiter i dig och dina problem men min mun sa JA!! fanfanfan jag orkar inte , jag fick tips raden och 20 kr och gubben jätte lycklig skall träffa honom senare och lämna kvitto och rosa lappen hoppas nu att han vinner sina 130 kr nu har jag gjort en god gärning idag , jag har varit i sjukhus kyrkan en runda så fridfult det är att bara sitta och be en runda all stress man har bara rinner av en Tack Gud för ditt stöd tack för att du ger mig styrka att vara så stark som möjligt att hanskas med detta jobbiga, tack för att vi är på denna underbara sjukhus där det finns så kompitent personal Tack !!!! Jag hoppas att dessa vackra , friska organ skall visa sig snart och att denna enorma operation kommer att gå bra , jag kan faktist se min man komma hem igen och pular som han gör bäst i sitt hus , jag älskar dig Lars denna blogg måste bara vara den största kärleksförklaring jag kan ge dig !!! nu kommer helikoptern igen måste vara 6ggr idag kanske kanske min älskade håller tummarna hårt <3<3<3

Inga kommentarer: