lördag 1 januari 2011

Dag 71 Tiva 2011 Nyårsdagen !

Nyårsafton på tiva blev inte så lång Las somande med hjälp av lite medel vid 23 tiden jag gick mot boendet och allt känndes ganska bra vid 12 slagen stod jag själv på trappan till Johannesvillan och grät men samtidigt kännde en enorm lugn inombords detta året kommer att bli bra det kan ju knappast bli värre , organen kommer de har bara lite svårt att hitta tilll Göteborg. Jag trodde det kunde smälla på Svartmannagatan  men i Göteborg var det helt otroligt skall snart till sjukhuset och hälsa på dig min kära man håll ut va stark det är snart din tur <3
Jag var hos dig på sjukhuset i 3 timmar du fick en liten tv så att vi tittade på lite för att du skall tänka på annat det är mycket frustrerande att du inte kan prata jag vet men så fort dina organ är på plats så skall du kunna prata när de kopplar bort respiratorn , jag är så totalt utmattad tycker att detta är så jobbigt skall kanske inte klaga för att jag har det bra men att stå bredvid och se allt detta hända dig är jobbigt minst sagt , snälla kära Gud låt det hända snabbt visa dessa fina organ vägen till Göteborg vi orkar inte mer jag vill ha tillbaka vår normala liv vad nu det är kom knappt ihåg hur det var när vi hade det bra jag vill inte mer bo på sjukhus jag vill komma hem till mina barn, katter,  dammråttor , jag vill ha en man som kan andas utan hjälpmedel , jag pallar verkligen inte mer nu jävla får det hända något bra  nu får det vara slut på allt detta skit fanfanfanfan !!!!!!!!!!

Inga kommentarer: