torsdag 6 januari 2011

Dag 2 Prio 1 i Norden

Mina barn är på väg och skall bada med alla brottarna , de hyr en lokal simhall så att alla familjer med brottar barn kan bara bada mysa och koppla av förra året var vi med så mysigt så roligt , i år är vi i Göteborg och väntar förtvivlat på att bli transplanterad tänk vad mycket som kan hända ens liv i ett år , så glad man är att man har ingen aning om att vad skall hända en har jag tänkt många ggr , hade någon sagt att mitt år skulle se ut så här hade jag banne mig inte trott på dem och tänk så mycket man klarar av när ens liv bara rasar man tror aldrig att man kommer att resa sig men det gör man , har så lite mental ork så att tänka på att ta spårvagnen in till stationen för att sedan hoppa på tåget sedan taxi hem gud hur skall jag orka detta känns så overkligt att man kan vara i ett sånt vakum i sitt liv och jag trodde att jag var orkeslös innan detta , snälla jag ber att dessa fina organ skall hitta Lars snart denna press är olidligt omänskligt tungt , pratade med en kvinna ifrån Island hon har ju bott i Göteborg sedan augusti hennes man har oxå varit sjuk i många år och fick ett nytt hjärta i November han fick tyvärr opereras igen och var mycket mycket sjuk de är tillbaka på ruta ett fy jag vet att detta kan även hända oss att går fram ett steg för att backa 2 , men nu är vi redo för denna farliga men mycket nödvändig operation , det måste vara en mening med att vissa människor skall få så många prövningar i livet vi har ju fått en del nu och är evigt tacksam för dem jag har nog mognat som kvinna och fått se och uppleva så mycket på dessa månader som jag hade inte velat vara utan fast det har gjort ont långt ner i själen , Jag har funnit min tro igen som har betytt allt i denna trauman och mött fantastiska människor som har berört mig djup , våra barn har oxå tyvärr fått se mycket som deras oskyldiga ögon fått skåda men nu kanske även de har fått olika syn på livet på både gott och ont att även de har fått uppleva vem de kan lita på och inte som sagt en jobbig väg för oss alla inblandad men nyttig .
Jag tackar Gud för att vi andas och lever en dag till och hoppas dessa vackra organ är på väg till Göteborg , tack för alla fina människor som har stött oss det betyder så mycket i denna sorg, tack för alla fina läkare, ssk, usk mm aom är så duktiga och vet verkligen vad de sysslar med kan bara vara tacksam för denna hemska, jobbiga underbara resa som egentligt just börjat <3

Inga kommentarer: