tisdag 25 januari 2011

CT röntgen

Idag skall Lars göra ett Ct för att kolla flödet till nya lungan om den har fritt blås eller om de har sytt ihop för tight  kan ha blivit så i och med han fick ju opereras så många ggr och blödde så kraftigt så att de kan ju ha sytt för hårt de planerar för fullt hur de skall göra imorgon ,strypning av höger sjuka lunga eller borttagning och fungerar inte friska nya lunga som den skall så kan de inte ta bort den sjuka a fan jag vet inte knappt vad jag skriver men de vet hur de skall göra litar för fullt på dessa underbara , fantastiska människor som ha hand om min man och det känns så skönt =) Jag själv har fått tillbaka mina underbara efterlängtade kristaller blir yr bara av att sitta hos Lars mår illa av alla dessa saker runt omkrig honom och vi har banne mig sett en del där uppe som har varit ganska så jobbigt men har nu köpt åksjuk tabletter så nu är kärringen lite stabilare .
Vi hittade till Lidel vilken e synd att jag inte har försökt att hitta dit tidigare för då hade vi nog kunnat spara ett antal tusen lappar jaja jag har ju varit pressbyråns bästa kund ett tag men nu jäklar blir det bara snus där framöver Lidel here we come .....
Joel e inte glad över den här sjukhus skolan så imorgon får vi nog sivertejpa fast ungen i skolbänken en timme om dagen skitunge skärp dig !!!!!! nej in och chilla en stund Lars kommer tillbaka strax till Tiva och då måste jag villa upp mig lite så att man pallar att sitta där ett tag , kära man jag älskar dig läkarna kommer att fixa detta va stark mitt hjärta <3 Tack kära Gud för att du vakar över min man och att vi har sån underbarvård och snälla hjälp mina kristaller falla på plats igen men ta hand om Lars först tack kram Delicia

5 kommentarer:

Anonym sa...

usch, ska kristallerna börja spöka nu. Jag tänker mycket på er, men det vet du. Sänder iallafall en styrkekram till er alla, hälsningar Ingrid

Therése L sa...

här är en till som tyvärr har lagt alldeles för många pengar på pressbyrån, fast i Lund.... Bra att ni har hittat alternatv!!

Ta en dag i taget och kämpa vidare hela familjen! Tänker på Er <3

Kramar från Therése

Jessica sa...

Min make har oxå haft kristaller som varit på rymmen och läkaren sa att det oftast kommer tillbaka iallafall en gång till. Han fick då övningar som han skulle göra och som hjälpte. Efter att ha googlat hittade jag dom i en blogg. Kanske värt att testa.

http://mlilja.net/2010/10/10/kristallerna-i-orat-kanske-har-rymt/

Delicia sa...

tack

Tina sa...

Kära Lars med familj, kämpa på, du har kommit en bra bit, och snälla lunga, jobba jobba för f... Lars har kämpat nog nu, så nu jäklar måste han få lite ro efter alla svåra andetag....Snälla Gud du som är så allsmäktig, varför ska det ta sån tid??? Hjälp nu Lars, kram