onsdag 26 januari 2011

Bronkoskopi & Op nr 6

Jag var hos Lars en stund trodde att det skulle bli op ni på fm men nu blir det på efter middagen jag har under denna resan hittat tålamod en konst jag inte visste att jag hade de skall göra en bronkoskopi kolla nya och sjuka lunga ta en del prover biopsier för att kolla avstötning mm de är så duktig alla dessa underbara tack för att ni finns för min älskade <3
Operation känns lite jobbigt idag jag är inte rädd men de skall in och rota i min man och det blir nog inte att stänga honom nu heller de måste vara helt säkra att nya lungan tar över och fungerar för fullt inna det blir tal om att stänga Lars nya lever var en stor lever så att de måste driva honom på vätska ännu mer för att allt skall få plats ja det är en hel vetenskap allt detta som händer och under tiden skall jag oxå hålla mig uppe fast jag vill bara skrika , jag måste vara en mamma fast jag inte orkar våra barn mår skit och ja Alla mår SKIT !!!!!! jag vet och hoppas att detta kommer att bli bra i slutändan men det kommer att ta tid inser jag nu .

Tack Gud för ditt stöd och tack för att du tar hand om min man tack för dessa fantastiska underbara begåvade läkare <3
Snälla låt denna operation gå bra snälla låt nya lungan ta över och jobba som den skall , ber att det inte är avstötning på gång snälla alla skyddsänglar skydda min man ifrån alla dessa otäcka saker som kan hända snälla Lars har kommit så långt <3 hans liv är i era händer

2 kommentarer:

Annette Sandén Johansson sa...

Har inga ord.....väljer att bara krama om......länge!!!!

Anonym sa...

Kära vän.vet inte vad jag skall säga utan håller om er och tänker på er