fredag 14 januari 2011

84 dagar !

Idag skall jag åka till Göteborg så gott det skall bli att komma till dig igen , ungarna får vara hemma i helgen men jag kommer ju hem på söndag igen ..
Så skönt att vara tillbaka i Göteborg känns som att vara hemma så konstigt men hemma är väll där du e babe<3
du var glad att se mig vilken tur jag hade och jag var ännu gladare att se dig så pigg du såg ut trotts allt omkring dig ny Ecmo på plats såg lite anorlunda ut än den du hade innan men bara den funkar så e jag glad , fanns inte plats på 15e våningen så jag är tillbaka på Johannesvillan och det e najs skönt hemmamiljö och tv kan det bli bättre <3 . Idag mår jag så bra tänk så labil man e det vill du inte veta föresten men kära man tillsammans är vi starka det är en sak som e säkert <3
skall försöka få en träff med en vän ifrån Hässleholm de är med familjen i helgen och tittar på handboll tror jag att det var . Jag hoppas nu att detta fina händer oss snart jag tycker att vi har haft tålamod så att det räcker snälla Gud låt det vara Lars tur snart =)

Inga kommentarer: