torsdag 13 januari 2011

83 dagar

Ny dag nya utmaningar sägs det tänk att man kan hålla hoopet i så många dagar fast det har ju varit många psyk brytt där emellan , dax att plocka bort jul sakerna men ork i denna kropp finns inte .Jag älskar dig så min man va stark min älskling det e allt jag kan be dig Va Stark !!!! Minsta sonen är inte bra han är så skör nu är i chock ordentligt och han vill inte prata med någon hur skall jag göra ??? tänkte hitta en präst som kunde hjälpa oss genom denna jobbiga period , Jag skall ringa Tiva nu och se hur det är med dig . Jag ber dig min kära Gud hjälp oss snälla <3

Idag har jag bråkat med Vattenfall skulle dela på en elräkning 6500 kr  men kunde inte göra det pga av att jag inte hade din medgivande och hur skall jag få det om du ligger i respirator och Ecmo de nekade mig jäkla töntar ......skall nu kolla upp andra elbolag för fan vi e ju gifta jag ringer ju inte om grannens räkning tokbrud ..

Idag har jag oxå klippt mig lite kortare till axlarna får ändra på tanten lite , jag har varit social ringt lite vänner gud nu e jag redo för transplantation och det är Lars oxå sist jag såg honom vad väntar vi på , ja det kan man fråga sig vi har varit så laddade så länge så att jag kommer antagligen tuppa av när de väl ringer men jag är oxå redo för att tuppa av nu känns det som . Imorgon åker jag till Göteborg my love som jag har saknat dig , jag saknar dig så mycket så att det gör ont i själen att vara ifrån dig jag vet att alla tar så bra hand om dig men lyxen att bara se på dig min älskling jag har pussat alla bilder på dig och idag pussade jag min telefon på netto  utan att tänka på det och tjejen bakom mig trodde jag var dum i huvudet men jag får väll pussa min telefon hur mycket jag vill jag har dig som skärmsläckare och en bröllopsbilden som bakgrund love you my love ses imorgon<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ubbe är en riktigt bra präst ifall du vill ha rekomendation! Urban Ubbe Hagberg, heter han på facebook.

Anonym sa...

Din lille toka. Dé é helt ok att bete sig lite hur som helst. Om inte annat så har det nog framkallat ett o annat gott skratt.