onsdag 12 januari 2011

82dagar av längtan

Ringde just Sjuksköterskan på Tiva du sov fortfarande min älskling , och allt som innan det älskar jag tack för att du är stark att vara utan dig är en plåga som jag inte kan förklara att inte veta vad som kommer att hända oss är en ännu större plåga , jag har bestämmt att åka till Göteborg på Fredag jag kan sova på 15e våning , jag får inte bo patient hotellet förrän det är dax för transplatation får inte bara vänta för att det kostar ju pengar för vårt landsting oj , jag undrar om den killen hade velat vara utan sin fru om han vore i samma situation som oss nej jag tror inte det ... men det gör inget jag kan bo på 15 e våning utan att bråka bara jag kan vara nära dig så kan jag känna mig lite lugn.
Barnen nu gått till skolan är nu ensam med katterna hela dagen så gott , Jag ber dig kära Gud håll min man stabil fram till operation och även efter tack för att du tar hand om oss genom denna mycket jobbiga tid och att Lars bor på den bästa sjukhus i Sverige med den bästa pesonalen Tack <3

Inga kommentarer: