tisdag 11 januari 2011

81 dagar

Idag börjar barnen skolan hoppas att det blir roligt för dem idag , jag hoppas som vanligt på det gyllande telefon samtal så att jag kan åka till Göteborg , konstigt att det har inte dykit upp en vänster lunga och en lever på dessa dagar men vem vet kanske idag , det hade ju varit helt underbart . Vi behöver underbart i vårt liv nu , nu är det dax det har varit jobbigt så länge nu så en släng av underbart är välkommen med öppna armar . Tack kära Gud att Lars han lever snälla hjälp organen hitta till Göteborg , jag skall försöka städa Joels rum idag eller sanera låter nog bättre =)

Jag var på jobbet en sväng trodde inte att jag skulle klara av det men det fixade  jag pratade med Camilla & Diana en stund så gott det var att bara komma ut ifrån hemmet.Svängde inom Västerkyran hade tänkt lite kvallitet tid med Gud men det var inte öppet blev lite snopen men jag får väll be till honom hem ifrån det funkar det med men man är mer avslappnad i en kyrka , Kära Gud hjälp dessa vackra organ hitta till min man i Göteborg han behöver dem väldigt snabbt och kommer att ta emot dem med glädje han kommer också vara väldigt tacksam och kommer att sköta dem med kärlek, tack för du underbara personal som tar hand om Lars och tack för alla vänner och bekanta som stöttar oss genom denna tuffa resa till hälsa , tack Gud för att du finns för mig och min familj genom livets hårda prövningar , men det räcker nu vi orkar inte riktigt mycket nu , hjälp Lars fixa denna enorma operation och ge honom styrka att gå vidare med nästa prövning <3 tack

Jag älskar dig min älskling jag ber för din styrka så att du orkar att vänta på denna operation va stark mitt hjärta tillsammans är vi starka dont you ever forget that <3

1 kommentar:

Therése L sa...

Tänker på Er!!

Kämpa på <3

Kramar från Lindströms