måndag 10 januari 2011

80 dagar

Fattar inte att 80 dagar nu har gått , snälla Gud jag ber dig hjälp min man att få dessa organ ,min kropp är i total chock bara tanken att jag är så långt ifrån dig kan jag inte fatta , ringde nyss till Tiva de sa att du hade lite oregelbunden hjärtrytm de har fixat det och är som innan men fan vad e nu detta . Jag ber er alla högre Makter Hjälp jag vill bara att Lars skall fixa detta nya organ är på väg och du kommer att bli bra
Jag har pratat med Tiva du har suttit uppe i 2 timmar men nu ligger och är stabil jag älskar orden stabil,jag har själv fixat sjukskrivning 3 veckor skall bli skoj om jag kommer att komma ihåg att förnya det mitt liv är ett enda kaos jag är så rädd för allt som kan hända med dig min älskade man du är så tapper så stark gud vad jag beundrar dig och din vilja att leva snart kommer dessa underbara organ så kan vi börja nästa fas i vårt liv , snälla Gud låt honom leva han behövs här på jorden min man har mycket kvar att uppleva i livet snaälla Gud jag vet att du hör just dessa böner så mycket men jag vill ha min man kvar på jorden , jag ber dig hjälp dessa organ hitta till Göteborg <3

1 kommentar:

Pär sa...

Delica!
Lars är en envis f-n, ska du veta. Som om du inte visste. Jag har varit på turné med honom. Han ger sig aldrig. Glömmer aldrig när vi var i Österrike och denne magre man höll hov på en pub och hade armbrytning och bröt ner alla stora böstar på ren jävelskap. han ger sig aldrig.
/Pär