lördag 8 januari 2011

78 dagar Tiva

Har nu vakanat efter denna natten oxå i min säng och nej ingenting har hänt ,jag kan bara säga att trött är bara ordet. Igår pratade du med mig för första ggr på en månad nästan och de ord var inte det jag hade förställt mig men en sak skall du veta att jag tycker inte som du och du kommer att tycka anorlunda en annan dag , Jag skall åka hem och få distans på detta helvete och då kommer det nog att hända jag måste nog släppa detta sjukhus liv och våga mig tillbaka till verkligheten att vara mamma och jag kan säga att jag längtar faktist lite grann . Tack Marianne att Joel fick vara hos er så att Hannah kunde ventilera lite hos sina vänner , och Carina att ni tar hand om Zack så att han kunde följa med Ph på lan så att ungarna kan oxå samtidigt vara ungar fast de mentalt går igenom samma helvete som mig så kan de koppla bort med att hitta på andra saker , jag kanske behöver lära mig lite ifrån dem . Jag skall till sjukhuset strax och hälsa på dig mitt hjärta hoppas att du mår bättre idag <3

Inga kommentarer: