fredag 7 januari 2011

77 Days of waiting

Ja du 77 dagar av denna väntan börja sätta sina spår , jag orkar fan inte längre och det gör nästan inte Lars heller , varit på stan med Ida ett tag stor bakelse och kaffe så nu klara jag mig socker mässigt resten av veckan , jag har oxå varit hos kuratorn idag gud va gott hon fixade med sånt jag tycker är så jobbigt just nu och det är i princip ALLT men fixade tid på vänhem på ett naffs 10.30 på måndag jag måste bli sjukskriven jag lovar Apoteket AB vill inte ha mig just nu jag kan ju inte ens hitta mina strumpor på morgonen en aningen Crazy är kärringen nu ... Skall det vara så svårt att hitta organ fan nu e det ju fler länder involverade känslor av panik kommer ofta nu bara inte Lars andra organ börja lägga av fan fan fan .......
Jag saknar mina barn, mina katter och min tempur kudde måste hem men jag vill ju inte lämna Lars , varför måste barnen gå i skolan kan de inte oxå vara hemma typ tills detta är över eller vi kan ju ta ett fri år eller något ...JAG VILL INTE LÄMNA MIN MAN ENSAM I GÖTEBORG !!!!!!!!!!!!!!!!! ångesten av att lämna honom  är så enorm , jag vet att han är i den bästa vård i Sverige men jag vill inte mista min kontroll jag har inte koll på alla siffror på respiratorn när jag inte ser med egna ögon och som läget är nu lever vi efter siffror på en tv allt visar den , det kanske är meningen att jag skall släppa kontrollen och bara vara med våra  vackra barn och våra goa katter och bara Vara!!!  i alla fall i några dagar <3

Inga kommentarer: